The Repeat Group gaat volgend jaar een webshop openen en daarmee consumenten in heel Europa bedienen. Dat zei oprichter en eigenaar Joe Tugendhaft in een gesprek met FashionUnited. De aankondiging kwam tijdens de lancering vande nieuwe reclamecampagne van het cashmere-merk met het Nederlandse model Doutzen Kroes in de hoofdrol. Kroes stapt in de voetsporen van de Amerikaanse actrice Terry Hatcher die in 2006 het gezicht werd van Repeat. De naamsbekendheid van het merk, dat in 1995 werd opgericht, is sindsdien flink toegenomen.
De webshop van Repeat gaat in het najaar van 2010 online. Hiervoor werkt het bedrijf samen met een pr-kantoor gespecialiseerd in online marketing. De verdere exploitatie van de internetwinkel houdt Repeat in eigen hand. Tugendhaft beschouwt de webshop als een logische volgende stap voor het bedrijf. Repeat, dat naast het hoofdmerk ook de labels Dtlm (Don't label me) en Joe Taft op de markt brengt, werd groot als groothandel en heeft pas sinds 2008 ook eigen winkels. Amsterdam had vorig jaar de primeur toen daar de eerste Repeat store open ging. Inmiddels zijn daar Utrecht en Rotterdam
bijgekomen en ook is er een winkel in Bern in Zwitserland. Over drie weken gaat nog een flagship store open in Basel. "Met de groothandel konden we in Nederland eigenlijk niet verder meer groeien," verklaart Joe Tugendhaft de eigen winkels. Hij heeft het bedrijf samen met zijn vrouw Claire opgericht. Dochter Noemie Tugendhaft is verantwoordelijk voor de succesvolle marketingstrategie. Volgens Claire Tugendhaft is de komst van de eigen merkwinkels door retailklanten van het bedrijf goed ontvangen. "Het product heeft hierdoor meerwaarde gekregen, het wordt beter herkend. Retailers profiteren daarvan." In Nederland wordt het merk bij 120 winkels verkocht. Sinds kort heeft Repeat ook een shop-in-shop bij warenhuis De Bijenkorf.
De oprichters zijn van oorsprong Nederlands maar wonen en werken al jaren in Zwitserland. Repeat is volledig verticaal georganiseerd. Het bedrijf heeft twee productielocaties in China en houdt zo de kwaliteit en aantallen volledig in eigen hand. Het bedrijf heeft 2000 verkooppunten in Europa, de Verenigde Staten en Canada.