Zeven nieuwe winkels Men at Work

Men at Work heeft zeven winkels overgenomen van Brandstore. Het gaat om vestigingen in Gorinchem, Hellevoetsluis, Nootdorp, Ridderkerk, Rijswijk, Rotterdam en Spijkernisse. Daarmee komt het totaal aantal winkels van

Men at Work op ruim zestig in Nederland. In België heeft de keten vijf filialen. De nieuwe winkels worden nu al in gebruik genomen. Volgend jaar worden alle filialen verbouwd volgens het nieuwe winkelconcept van de keten, waarna een officiële opening volgt.

Zeven nieuwe winkels Men at WorkBrandstore is een multibrand keten dat merken verkoopt als Fornarina, Replay, Blue Blood en Lacoste. Het moederbedrijf Pebo B.V. is gevestigd in Dordrecht. Met de verkoop heeft de keten haar winkelbestand gehalveerd: er zijn nu nog zeven vestigingen voornamelijk in het zuidwesten van het land.

Men at Work is eveneens een multibrand keten die zich richt op jongeren en jongvolwassenen tussen 16 en 35 jaar. Het eerste filiaal werd in 1995 in Eindhoven geopend. De keten verkoopt jeans, street en sportswear van merken als Diesel, G-Star, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda en Adidas. Men at Work heeft vier private labels die speciaal zijn ontwikkeld om snel op de markt te kunnen reageren. Meest belangrijk is schoenenlabel Footwork dat werd gelanceerd om het gat te vullen tussen sneakerwinkels en de filiaalbedrijven zoals Sacha en Invito. Footwork is inmiddels een zelfstandige keten met 25 shop-in-shops en een zelfstandige winkel in Hilversum.

Beeld: Het nieuwe interieur van Men at Work in Almere

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN