• Home
  • V1
  • Show
  • Auto-coltrui naar TwentseWelle

Auto-coltrui naar TwentseWelle

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Show

De Noorse coltrui van tien kilo rode wol die Citroën maakte ter promotie van de Citroën Veiligheidsdag, is te bewonderen in museum TwentseWelle. De trui maakt namelijk deel uit van de overzichtstentoonstelling van de Nederlandse brei-industrie, die van 20 tot en met 26 februari aan de expositie ‘Ontrafel, breiwerk in de mode’ wordt toegevoegd. Eveneens zal werk van ontwerpers Conny Groenewegen en Nanna van Blaaderen te zien zijn.

‘Ontrafel, breiwerk in de mode’, eerder te zien in het MoMu in België, is nog tot en met 4 maart in het museum in Enschede. Toegang kost 7,50 euro per persoon.

auto-coltrui
Conny Groenewegen
nanna vanblaaderen
Twentsewelle