• Home
  • V1
  • Show
  • Dauwpop T-shirts bij Roetgerink

Dauwpop T-shirts bij Roetgerink

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Margriet Kats heeft de Dauwpop T-shirt ontwerpwedstrijd gewonnen, die werd georganiseerd in samenwerking met de Twentse weidewinkel Roetgerink Schoenen en mode. Dat heeft een jury, bestaande uit onder meer de organisator van Dauwpop, tijdens de finale op 7 mei bekend gemaakt. Van de totaal 47 inzendingen, gingen er 5 door naar de finale. Deze T-shirts hadden de meeste stemmen gekregen op de Dauwpop-Facebookpagina.

Het shirt van de eindejaars AKI-studente uit Zwolle met een hart van de letters ‘d’ en ‘p’ is in een oplage van vijfhonderd stuks geproduceerd. Tweehonderd shirts zijn gereserveerd voor VIP-gasten van Dauwpop, driehonderd shirts worden aangeboden bij Roetgerink. Klanten van de modezaak krijgen het ontwerp tot 2 juni gratis bij de aanschaf van een jeans van 99,95 euro, of kunnen deze kopen voor 14,95 euro. Op 2 juni worden eventuele overgebleven shirts aangeboden op
                                                           het festival.

De Dauwpop T-shirt wedstrijd werd dit jaar voor het eerst georganiseerd. “Het popfestival wilde vorig jaar eigenlijk al een soortgelijk initiatief starten, maar dat was voor ons tekort dag,” vertelt Kirsten Velnaar van Roetgerink. Bureau Catapult ontwierp de festivalshirts voor voorgaande Dauwpop-edities.

Dauwpop
Roetgerink