• Home
  • V1
  • Show
  • Etalage van het jaar

Etalage van het jaar

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Show

Stopkracht en aandacht trekken zijn essentieel voor een goede etalage, vinden de mensen van Beekwilder. Het toeleveringsbedrijf voor etalagematerialen in Amsterdam reikte gisteren de prijs uit voor de Etalage van het jaar.

De jury van de Etalage van het Jaar koos 60 winkelruiten uit 200 inzendingen. Vervolgens stemden 5000 consumenten op hun favoriete etalage. De vakjury bestond dit jaar uit drie professionals uit het retailvak: Britta Hall, retail marketingmanager bij Hunkemöller, Scott Walker, visual merchandise manager bij River Island en Esther van Geffen, manager visual bij de Bijenkorf.

25 procent van de stemmen ging naar de etalage van Gijsen Optiek in Sittard, gemaakt door Harrie van Eysden van Motief Product en Presentatie. "Wat een geweldige prijs om te winnen. Ik ben intens blij. Mijn werk komt recht uit mijn hart en daar krijg je nu de erkenning voor," zegt Van Eysden in een persbericht.

Beekwilder
etalage van het jaar