Halloween: trick or tweet
Door FashionUnited
bezig met laden...
De marketingactie is bedoeld om ‘Witching Hour’ te promoten, een donkere Topshop-lijn, bestaande uit vooral zwarte items met details als kant, doodshoofden, kruisjes en katten. Justin Cooke, hoofd-marketing van Topshop, over de actie: “We vinden het mooi Halloween te gebruiken om de digitale en fysieke wereld samen te brengen.”
Vandaag worden de winnaarsfoto’s door Topshop gedeeld op Twitter. Te zien zijn klassiekers als de zombie-bruid, een skelet en enge clown. De marketingactie van Topshop startte 26 oktober: de afgelopen zeven dagen werd de hashtag #TrickorTweet zo’n negenduizend keer gebruikt. Hoeveel mensen een foto hebben ingestuurd, is niet bekend.
Naast Topshop besteden ook Bershka en Boohoo aandacht aan het feest dat jaarlijks plaatsvindt op 31 oktober: de Spaanse modeketen promoot de collectie getiteld ‘Dark night’ via de webshop en de Britse retailer de collectie ‘Bewitched’.
Foto: Topshop - Witching Hour
Bershka
Halloween
Topshop