Hermès: ‘Ik hou van mijn sjaal’
Door FashionUnited
bezig met laden...
Het Franse modehuis Hermès heeft een nieuwe website gelanceerd: ‘J'aime mon carré’, wat ‘Ik hou van mijn sjaal’ betekent. Dit als marketingtool en ter promotie van de speciale collectie sjaals die het modehuis, in samenwerking met het Parijse warenhuis Colette, zal brengen in september.
Op de website zijn inspirerende foto’s en filmpjes te vinden van mensen – uit New York, Londen, Parijs en Tokyo - die (Hermès)sjaals op verschillende manieren dragen, bijvoorbeeld als tulband, haarband of riem. Daarnaast zijn er instructies te vinden over hoe een sjaal te knopen. Tot slot geeft de site informatie over wereldwijde evenementen met betrekking tot sjaals.
In 2009 lanceerde het Britse Burberry een soortgelijk platform, genaamd ‘Art of the Trench’, voor liefhebbers van chique regenjassen.
Op de website zijn inspirerende foto’s en filmpjes te vinden van mensen – uit New York, Londen, Parijs en Tokyo - die (Hermès)sjaals op verschillende manieren dragen, bijvoorbeeld als tulband, haarband of riem. Daarnaast zijn er instructies te vinden over hoe een sjaal te knopen. Tot slot geeft de site informatie over wereldwijde evenementen met betrekking tot sjaals.
In 2009 lanceerde het Britse Burberry een soortgelijk platform, genaamd ‘Art of the Trench’, voor liefhebbers van chique regenjassen.
Hermès
J’aime mon carre
sjaal