De komende weken wanen klanten zich bij Men at Work in een heuse kunstgalerij. De etalages van achttien winkels zijn ingericht met ontwerpen van de Nederlandse kunstenaars Casper Herselman en Peter Korsman van grafisch ontwerpbureau Attak voor het Australische kledingmerk Insight. Bij aanschaf van een Insight artikel wordt kans gemaakt op één van de twee handgeschilderde doeken van Herselman en Korsman of één van de honderd geprinte canvasdoeken die in de winkels hangen. De etalages zijn nog te bewonderen tot 25 april.

Insight brengt naast de vier ‘gewone’ collecties twee keer per jaar een serie in samenwerking met Garage Artists over de hele wereld. De Garage Artists lijn – voorheen Art by Friends - bestaat uit T-shirts voor mannen en in de winter ook uit truien, met prints ontworpen door kunstenaars, muzikanten en grafisch ontwerpers. Herselman en Korsman zijn de eerste Garage Artists uit Europa. Zij zullen tevens een T-shirt ontwerpen voor de zomercollectie 2011.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN