Oktober kleurt roze
bezig met laden...
Een voorbeeld van de vele intiatieven is dat van Skechers. Het sneakermerk heeft een speciaal paar gympen, genaamd ‘Shape Ups’, uitgebracht. De roze sneakers zijn verkrijgbaar voor 119,95 euro. Hiervan komt 12 euro ten goede van Pink Ribbon. Ook Manfield heeft een paar schoenen ontworpen. Per verkochte ‘Manfield for Pink Ribbon bootie’ (119,99 euro) gaat er 15 euro naar de stichting.
Nog een merk dat zich inzet is Marlies Dekkers. Samen met kunstenaarsduo Ari Versluis en Ellie Uyttenbroek heeft het lingerielabel een campagne – in Nederland en België - opgezet met twaalf bekende Nederlandse vrouwen. Voor deze campagne is een roze lingerieset ontworpen. De beha kost 95 euro, de string 45 euro en het boxershort 49 euro. 10 procent van de verkoopprijs gaat naar Pink Ribbon. In alle Marlies Dekkers winkels zijn ook de speciale Pink Ribbon armbandjes verkrijgbaar.