• Home
  • V1
  • Show
  • Sylvie sport voor Hunkemöller

Sylvie sport voor Hunkemöller

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Voor wie door de Olympische Spelen is aangestoken met het sportvirus lanceert Hunkemöller een sportlijn met - hoe kan het ook anders – ‘muze’ Sylvie van der Vaart als boegbeeld. HKMX by hunkemöller, zoals de collectie heet, brengt sportbeha’s, tops, een hoodie, broek, short en legging en sportsokken voor dames. Het kleurenpalet bestaat uit zwart, wit en neonroze.

Voor de lancering van HKMX brengt het van origine Nederlandse lingeriebedrijf een campagnefilmpje waarin brand ambassador Van der Vaart een workout doet. Hunkemöller's voorbeeld, het succesvolle Amerikaanse lingeriemerk Victoria’s Secret bracht eerder dit jaar een serie video’s waarin ‘Angel’ Doutzen Kroes gehuld in een al even onthullend zwart-roze sporttenue, ‘the sexiest workout ever’ doet.

Sinds vorig jaar heeft Hunkemöller het assortiment uitgebreid met sportkleding. Inkoopdirecteur Lucie van Egteren zei toen tegen FashionUnited: "Voor vrouwen die hiervoor bij andere ketens kochten, kan de Active Wear-lijn misschien een reden zijn om eens bij ons te komen kijken." Winkelverkoopprijzen van de HKMX collectie beginnen bij 19,99 euro voor een sportbeha of een top tot 39,99 euro voor een hoodie. Sportkleding voor vergelijkbare prijzen konden consumenten al eerder kopen bij de Zweedse modeketen H&M.

Hunkemöller is bezig met met de switch van retailer naar merk. Daartoe heeft het bedrijf een nieuw winkelconcept uitgerold en een hoofdontwerper aangesteld. Momenteel focust het ooit zo typische Hollandse bedrijf vooral op Duitsland: het land waarin de Nederlands-Belgische voetbalvrouw en presentatrice Van der Vaart wordt omarmt door het publiek.

HKMX is vanaf nu verkrijgbaar in de Hunkemöller webshop.



HKMX
Hunkemoller