Artikelen door Annette Gilles
Eigenaar van Duitse multibrandretailer Bungalow: "We hebben een duidelijke prijsstructuur nodig!"
bezig met laden... - Retail
Retailer Bungalow in Stuttgart staat voor luxe moderniteit: onafhankelijk en verfijnd - maar toch levendig en toegankelijk. De fysieke en online winkels vullen elkaar perfect aan: Terwijl de klanten in Stuttgart, verzorgd door in totaal 24 medewerkers, winkelen in de 350 vierkante meter grote herenwinkel en de 220 vierkante meter grote...
Retailer Andreas Murkudis: “Als je alleen naar de verkoop kijkt, kun je ook een supermarkt runnen”
bezig met laden... - Mode
Berlijn - Hij is een kunstliefhebber, liefhebber van kwaliteit en design, verhalenverteller en filantroop - en een van de interessantste spelers in het Duitse retaillandschap: Andreas Murkudis viert dit jaar zijn 20-jarig jubileum. Toegankelijk en een beetje mysterieus, zo kan men hem misschien als persoon omschrijven; en eigenlijk gelden deze...
Hoe ziet het post-pandemische pak eruit? Vier retailers vertellen wat er gaande is in de klassieke herenmode
bezig met laden... - Mode | Interview
Berlijn - De verkoopstatistieken liegen niet: mannen dragen weer pakken. Het thuiswerken is nog lang niet voorbij en fysiek op kantoor verschijnen is echt niet meer elke dag noodzakelijk. Maar blijkbaar willen mannen zich weer mooi kleden. Dit betekent dat ze zich netter en formeler kleden voor kantoor, om uit te gaan en zelfs voor hun plezier....
Inkoopbeleid FW22: "Het is nu een kwestie van genoeg koopwaar hebben"
bezig met laden... - Retail
Veel moderetailers hebben hun voororderbudgetten in de afgelopen drie seizoenen verlaagd als gevolg van de pandemie en werden geconfronteerd met lege magazijnen, vooral in het afgelopen najaar. Nu neemt de bereidheid van moderetailers toe om hun voororderquota te verhogen. De huidige oorlog in Oekraïne speelt emotioneel en concreet ook een rol...