“Het is de eerste stap op een duurzame weg,” aldus Liu Jo over de nieuwe Better Denim capsule collectie. Net als bij veel andere modemerken speelt de vraag van duurzaamheid en de hoe, wa

Liu Jo - Spring Summer 2019 collection. Source: FF Channel, YouTube.

Liu Jo S.p.A. zet zijn wereldwijde expansie voort. Na zijn aanwezigheid op het Europese continent te hebben versterkt, heeft het Italiaanse modebedrijf zijn focus gelegd op het veroveren van de Aziat

Het Italiaanse premium modemerk Liu Jo heeft Anna Baschirotto benoemd tot nieuwe Global Marketing & Communication Director. Baschirotto rapporteert in haar functie rechtstreeks aan Marco Marchi,

Italiaans kledingmerk Liu Jo kijkt tevreden terug op 2017. Het premiummerk sluit het boekjaar met een omzet van 269,7 miljoen euro en een bruto-winst van 56 miljoen euro - een stijging van 8 procent

“Amsterdam is één van de belangrijkste steden in Europa, onder andere dankzij de grote toestroom aan toeristen. Op het gebied van mode is de stad heel erg trendy, en we zijn dan o

Het Italiaanse modemerk Liu Jo wil uitbreiden en gaat zich in de toekomst daarom meer richten op travel retail, door winkels te openen op bijvoorbeeld luchthavens en treinstations. Dat meldt Retailde

Het Italiaanse modelabel Liu-Jo brengt aankomend voorjaar de nieuwe jeanslijn 'Bottom-up' internationaal op markt. De lijn is een jaar geleden in Italië gelanceerd en is vanaf februari ook hier

De jeanslijn van het Italiaanse kledingmerk Liu Jo verandert van naam. Tot nu toe werden de spijkerbroeken van het merk uitgebracht onder de naam Liu Jeans, maar vanaf zomer 2011 wordt de naam aangep

Het Italiaanse merk Liu.Jo heeft voor het komende winterseizoen een compleet nieuwe lijn voor mannen ontwikkeld. Het bedrijf, bekend van de merken Liu.Jo, L.J, L.J Girl en A Jay concentreert zich al