• Home
  • Nieuws
  • Beurzen
  • CAST viert het succesvol afronden van een inspirerende editie van de Schoenendagen

CAST viert het succesvol afronden van een inspirerende editie van de Schoenendagen

PARTNER CONTENT
Door Partner

bezig met laden...

Scroll down to read more

Beurzen

Credits: CAST

Afgelopen maandag en dinsdag was het weer tijd voor dé schoenenbeurs van Nederland. Het thema van deze inkoopdagen was 'Inkopen als een ouderwets feestje'. En dat is gelukt! Zowel bezoekers als exposanten waren buitengewoon tevreden.

Alle merken verzameld op één locatie

Tijdens de Schoenendagen waren alle showrooms geopend en was de drukbezochte gastexpo goed gevuld. Onder andere de merken Nathan Baume, Ilse Jacobsen, Babouche, La Strada, Softwaves, FitFlop, PME Legend en Montemario waren vertegenwoordigd. Kris Bloem van Authentic Brands merkte op dat het aantal bezoekers hoger was dan in voorgaande jaren en dat deze ook echt geïnteresseerd rondliepen en openstonden voor verandering. De organisatie ontving veel lof voor de uitstekende verzorging van het evenement.

Credits: CAST

"Inkopen moet weer een feestje worden"

“Inkopen moet weer een feestje worden. Nieuwe merken ontdekken, bestaande contacten aanhalen en op de hoogte raken van de nieuwste trends,” aldus Marijn Verschure, algemeen directeur van CAST. Om de goede sfeer te versterken, zorgde CAST voor een glaasje prosecco bij de lunch, een extra vrolijke fietsende ijscoman, heerlijke hapjes en een borrel op de maandag.

Credits: CAST

Officiële opening showroom Fros & BrandFusion

Maandag vond ook de officiële opening plaats van de nieuwe showroom van Fros en BrandFusion, nu gesitueerd op de eerste verdieping. Het lint werd doorgeknipt door de Nederlandse journalist Arno Kantelberg, onder andere bekend van RTL Boulevard. "We hebben alle showrooms samengebracht in één prachtige ruimte van 1000 m², meer centraal in de hal. Ik ben dan ook zeer verheugd over deze nieuwe locatie,” vertelde Wim van Soest, eigenaar van Fros, tijdens de opening van de nieuwe showroom.

Geslaagd evenement met positieve reacties

CAST is zeer tevreden over de opkomst en de aangename sfeer die er heerste tijdens de Schoenendagen. “We hebben veel positieve feedback ontvangen, zowel persoonlijk als via e-mail en sociale media,” zegt Claudia Klop, marketeer bij CAST. Het doel om van het inkopen weer een feestje te maken is zonder twijfel bereikt.

Credits: CAST

Over CAST

CAST is hét handelsplatform voor schoenen, sport en mode. Sinds 1984 wordt in het centraal gelegen Nieuwegein aan de A2 vraag en aanbod op efficiënte wijze samengebracht. Meer dan 100 showrooms van nationale en internationale merken zijn er gevestigd. Het organiseren van evenementen en het faciliteren van showrooms voor zowel korte- als lange termijn verhuur, alsmede branche gerelateerde initiatieven, worden met veel enthousiasme door het CAST-team verzorgd.

CAST
Footwear