• Home
  • Nieuws
  • Beurzen
  • Eerste digitale editie Première Vision trekt bijna 20.000 bezoekers

Eerste digitale editie Première Vision trekt bijna 20.000 bezoekers

Door Caitlyn Terra

22 sep 2020

De modewereld gaat digitaal en ook vakbeurs Première Vision moest er dit seizoen aan geloven. De eerste online editie trok 19.500 bezoekers aldus een persbericht van de organisatie.

In totaal waren er 120 nationaliteiten te vinden onder de bezoekers. Het grootste gedeelte van de bezoekers kwam uit Frankrijk, Italië, Groot-Brittannië, Spanje, Turkije, de Verenigde Staten, Japan, Duitsland, Nederland en Zuid-Korea. De beurs bood plek aan bij 1700 leveranciers en 43.000 producten. “Het reflecteert de versnelling van de digitalisering in de mode industrie,” aldus het bericht van Première Vision.

Managing director van Première Vision, Gilles Lasbordes, geeft aan dat de februari-editie waarschijnlijk in een hybride vorm zal plaatsvinden - een mix van digitaal en fysiek. Volgens het platform zijn er complementaire synergieën tussen fysieke en digitale beurzen.

AW21
BEURS
CORONAVIRUS
Modebeurs
PREMIERE VISION
TRADEFAIRSEASON