Nieuwe indeling voor de Modefabriek

Op 24 en 25 januari 2016 is het weer zover, dan gaat de Modefabriek weer van start. Voor de 40e editie heeft de organisatie een nieuwe indeling ontworpen: de beurs wordt nu ingedeeld in vier verschillende districten.

District A staat in het teken van trendmerken. Hier zullen toegankelijke, trendy, dicht op de markt opererende mode- en accessoire-merken voor een veelzijdig publiek te vinden zijn, waar de nadruk ligt op modegevoelige en commercieel aantrekkelijke collecties, van zowel grote als kleine retailers.

District B is speciaal voor de denim pioniers, nieuwe ambachtelijkheid en modern geïnterpreteerde heritage brands. Zowel streetwearmerken als nieuwe labels zullen vertegenwoordigd zijn, en alles staat in het teken van een nieuwe generatie creatieve ondernemers.

District C richt zich op premium merken en high-end fashion. Zowel tijdloze merken met premium kwaliteit als big city brands zijn hier te vinden, zowel womenswear als menswear.

District D staat voor duurzame mode- en lifestyle merken die samenkomen onder de MINT-paraplu. Duurzaamheid, inspiratie en innovatie staat hier voorop. Tevens kunnen bezoekers hier kennis maken met nieuwe trends, gadget en kennis op het retailvak opdoen.

Welke ontwikkelingen en trends werden er tijdens de vorige editie van de Modefabriek gespot? Lees het hier terug.

Nieuwe indeling voor de Modefabriek

Beelden: RVDA

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN