ShowUp en Orderchamp hebben de handen ineen geslagen. De vakbeurs en het b2b inkoopplatform bieden aangesloten partijen nu de kans producten ook buiten het traditionele inkoopseizoen te verkopen of inkopen, zo melden de bedrijven in een gezamenlijk persbericht.

“Voor onze beursdeelnemers wordt het belang van het online aanbieden van het assortiment steeds groter. Voor een groot deel van hen is de stap naar een eigen B2Bportal niet lucratief,” aldus directeur van ShowUp, Daan van Trigt, in het persbericht. “Orderchamp biedt hen een innovatieve oplossing waarmee ze zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen beheren. Ook bezoekers van ShowUp profiteren van de samenwerking. Zij kunnen het geselecteerde aanbod van de beurs nu ook na de beurs raadplegen. Zo ontstaat als aanvulling op de fysieke beurs een krachtig online platform om op elk moment met elkaar in gesprek te gaan.”

Joost Brugmans. CEO van Orderchamp, vult aan: “Onze missie is om elke winkel te voorzien van unieke producten. De inspirerende merken die deelnemen aan ShowUp zijn een prachtige aanvulling op de merken die we al op het platform hebben aangesloten. Via onze algoritmes koppelen we die merken graag aan de juiste winkeliers.” Orderchamp ontving in september nog een investering van 3 miljoen euro. Het bedrijf focust zich erop op B2b-handel zo makkelijk mogelijk te maken.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN