24 Sèvres wordt 24S met oog op internationale uitbreiding
bezig met laden...
24 Sèvres, de luxe webwinkel van het Franse conglomeraat LVMH, is van naam veranderd. Het platform heet nu 24S. Onder deze nieuwe naam wil het bedrijf de internationale groei van het online platform verder uitbouwen. Daarnaast heeft het bedrijf mensen aangenomen in New York, Miami en Hong Kong om de website binnenkort in meerdere talen aan te bieden.
“We hebben een enorme organische groei gezien in markten waar het Parijse standpunt van 24S zeer gewaardeerd wordt door consumenten. Wij gaan waar onze klanten zijn,” zegt de CEO van 24S, Eric Goguey, in een persbericht. “We hebben bestellingen in meer dan 100 landen geleverd sinds de lancering van onze webwinkel. Dit jaar zullen we meer aandacht geven aan de regio’s die het meest actief zijn. We willen ook in onze topmarkten blijven groeien, vooral in de Verenigde Staten.”
24 Sèvres werd in 2007 gelanceerd in 70 landen. Het platform verkoopt artikelen van meer dan 200 luxemerken, inclusief het merendeel van de voornaamste merken van de groep LVMH.