Digitale innovatie in fashion door PTTRNS.ai
bezig met laden...
PTTRNS.ai versnelt digitale innovatie in fashion met kunstmatige intelligentie en 3D visualisatie.
In Eindhoven is de snelgroeiende scale-up PTTRNS.ai gelanceerd. PTTRNS.ai helpt merken en (online) retailers in fashion, beauty en lifestyle met het optimaliseren van bedrijfsprocessen en versnellen van digitale innovatie. Bedrijven kunnen daardoor beter inspringen op het veranderende digitale gedrag van consumenten. Door de unieke combinatie van data science, kunstmatige intelligentie en 3D visualisatie (bijvoorbeeld Augmented Reality) in te zetten, helpt PTTRNS.ai merken en (online) retailers conversie en klantloyaliteit te verhogen, digitale merkbeleving te verdiepen, returns te reduceren en diepgaande klantinzichten te verkrijgen.
Data onder de motorkap van conversie en brand engagement Voor consumenten wordt het steeds lastiger om producten te vinden. Aan de andere kant wordt het voor merken en (online) retailers steeds lastiger om zichtbaar te zijn met het juiste en gericht productaanbod. Om bedrijven te helpen relevant te blijven en aansluiting bij de veranderende markt te houden, is bij PTTRNS.ai de consument het uitgangspunt in de oplossingen. Door de consument, inclusief digitale verwachtingen en zoekgedrag, centraal te stellen en daar praktische oplossingen voor te ontwikkeling met cutting edge technologie, versnelt PTTRNS.ai digitale innovatie bij merken en (online) retailers in fashion, beauty en lifestyle.
De 25+ specialisten bij PTTRNS.ai bouwen en integreren concrete en pragmatische oplossingen die processen digitaliseren, intelligent actie ondernemen op basis van data, op interactieve wijze klanten binden en personalisatie realiseren. Voorbeeld daarvan zijn: automatisch sorteren en verrijken van productinformatie, datagedreven persona’s en klantsegmentatie, visueel zoeken, product configurators, slimme passpiegels en product recommenders.
Consumenten zijn nieuwsgierig naar persoonlijk aanbod Jelle Stienstra van PTTRNS.ai vertelt: “Wanneer je eraan werkt van jouw merk een love brand te maken, dan helpen dit soort oplossingen enorm. We zien ook dat consumenten dat willen. Mensen zijn nieuwsgierig naar interactieve ervaringen en persoonlijke aanbevelingen. Zo zien we bijvoorbeeld in de samenwerking met één van onze klanten, een abonnementsservice voor lifestyle producten, dat op de eerste dag na de lancering van de AI-gedreven product aanbeveler al 10% van de abonnees er gebruik van maakte. Op basis van klantenbeoordelingen van de aanbevolen producten weten we dat 84% van de persoonlijke aanbevelingen spot on is en dat er goed op wordt gereageerd. Die score belooft nog beter te worden dankzij het zelflerende algoritme. Tevens ziet de klant een fikse stijging in haar klantenbase en aankopen omdat de quiz de nodige aandacht trekt.”
Benieuwd naar de mogelijkheden, oplossingen en cases? Bekijk eens de website van PTTRNS.ai: www.pttrns.ai