Eurazeo neemt minderheidsbelang in Herschel Supply Co.
bezig met laden...
Herschel Supply Co krijgt een investering van Eurazeo. Het bedrijf heeft een minderheidsbelang genomen in het Canadese lifestylemerk. In totaal wordt 60 miljoen dollar (53,8 miljoen euro) geïnvesteerd, zo melden de bedrijven in een gezamenlijk persbericht.
“Herschel heeft een sterk, authentiek merk neergezet waardoor ze tijdloze en kwalitatieve accessoires kunnen ontwikkelen die inspelen op de behoeften van de multi-taskende consument van vandaag de dag,” aldus Adrienne Shapira, managing director van Eurazeo Brands, een divisie van Eurazeo. “Herschel gaf de rugzak een nieuw uiterlijk en herdefinieerde de categorie voorgoed, maar dat was pas het begin.”
Herschel Supply Co. deelt op Linkedin dat de ‘volgende tien jaar zo fantastisch zullen worden als de laatste terwijl het merk verder groeit’. Herschel Supply Co. werd in 2009 opgericht door de broers Jamie, Lyndon en Jason Cormack. Vandaag de dag worden de producten in meer dan 90 landen en bij meer dan 9.000 verkooppunten verkocht.