• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Fashionchick ondergaat rebranding, wil zichzelf opnieuw op de kaart zetten

Fashionchick ondergaat rebranding, wil zichzelf opnieuw op de kaart zetten

Door Sylvana Lijbaart

bezig met laden...

Scroll down to read more
Business
Credits: Aygin Kolaei voor FashionUnited

Inspiratieplatform Fashionchick heeft een nieuw jasje gekregen en heeft een nieuw logo, nieuwe website, nieuwe webshop en vernieuwde technische snufjes, zo maakt Fashionchick bekend in een persbericht. Het platform onderging een transformatie in het kader van het 15-jarig bestaan.

Fashionchick is sinds 2021 onderdeel van affiliatemarketingbedrijf Shopsuite en wil zichzelf opnieuw op de kaart zetten, zo is te lezen. Het platform kreeg daarom een vernieuwde website en een gecureerde webshop die ‘on-trend items’ van adverteerders bevat die handmatig worden geselecteerd.

Het vernieuwde platform biedt de drie pijlers van Fashionchick meer zichtbaarheid. Zo inspireert het haar doelgroep op een inspiratiepagina met items die te koop zijn en geeft het stijladvies wat betreft mode en beauty. Bovendien richt het zich op interieur en lifestyle. CEO, Jelle Oskam, meldt in het persbericht de doelgroep te verbreden naar vrouwen tussen de 25 en 45 jaar.

E-commerce
FashionChick