G-Star RAW lanceert herfst/winter 2019 campagne: Hardcore Denim
bezig met laden...
G-Star RAW blijft innoveren met de lancering van de nieuwe herfst-/wintercollectie van 2019. De nieuwste merkcampagne weerspiegelt de 'Hardcore Denim'-filosofie van G-Star RAW, die het merk stimuleert om altijd te blijven zoeken en ontdekken tot in het kleinste detail. G-Star RAW is toonaangevend in de denimindustrie, produceert innovatieve looks en stelt de standaarden van de kledingindustrie op de proef met 'Hardcore Denim' als de tegenpool van conventionele seizoenstrends.
Dit najaar introduceert het merk met de lancering van de 'Hardcore Denim'-campagne verschillende nieuwe denim looks. Bij het ontwerpen van denim let G-Star RAW extra op twee belangrijke aspecten: pasvorm en detail. Deze combinatie vormt volgens het premium denim merk het ultieme recept om meer zelfvertrouwen te krijgen.
Gwenda van Vliet, CMO van G-Star RAW: "Wij leggen veel nadruk op ontwerpen en ontwikkelen, waarbij functie belangrijker is dan vorm, en dat zegt veel over ons. G-Star RAW is hardcore denim in de zin dat we echte denim liefhebbers zijn. We letten op de kleinste details, van hoe een knoop eruit moet zien tot hoe de stiksels moeten worden geplaatst om te zorgen dat een jeans perfect past."
Hoogtepunten van de herfst-/wintercollectie '19
Nieuwe items voor dames zijn bijvoorbeeld de 'Tedie', een flatterende jeans tot op de enkels met een ultrahoge taille en geïntegreerd muntzakje op de riem. De 'Kafey Ultra High Skinny' is ontworpen met de naden aan de buitenkant van de pijpen wat verder naar voren, zodat je langer en slanker lijkt. En de 'Janeh High Mom Jean' heeft een gebogen heupstuk die met je lichaam meebeweegt.
De twee nieuwe toevoegingen aan de herencollectie zijn de 'Kilkot Straight Tapered Jean' met een opvallende knoop en een gesloten muntzakje van contrasterend materiaal en de 'Tobog 3D Relaxed Tapered Jean' met een metalen rits op de achterzak voor een nonchalante look.
#GStarRaw #HardcoreDenim