H&M Group groeit omzet met zes procent in tweede kwartaal
bezig met laden...
H&M Group noteert een omzetplus van zes procent in de boeken voor het tweede kwartaal van het financiële jaar 2023. Daarmee komt de omzet neer op 57,6 miljard Zweedse kroon (4,96 miljard euro), zo meldt H&M Group in een persbericht.
Het bedrijf maakt geen verdere financiële resultaten bekend, zoals de winst, het ebitda of de omzet per merk. Op 29 juni publiceert H&M Group het halfjaarverslag waar mogelijk meer informatie wordt verstreken.
In het eerste kwartaal van dit jaar behaalde de Zweedse modegroep een omzet van 54,8 miljard Zweedse kroon, omgerekend 4,9 miljard euro. Deze omzet lag twaalf procent boven het omzetniveau in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder.
H&M Group is het moederbedrijf van H&M, Cos, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M Home, Arket en Afound.