Hennes & Mauritz AB (H&M) rapporteert in het eerste kwartaal van boekjaar 2019, eindigend op 28 februari 2019, een omzetstijging van 4 procent. De Zweedse modegroep noteert een netto-omzetstijging van 10 procent naar 51 miljard Zweedse Kroon (4,8 miljard euro). Het bedrijf zal het gedetailleerde kwartaalrapport op 29 maart aanstaande publiceren.

H&M heeft de afgelopen maanden kritisch naar zijn winkelportfolio gekeken en lijkt in te zetten op totaalconcepten naar voorbeeld van retailconcept & Other Stories en Arket.Daarnaast heeft het bedrijf, ten behoeve van de omzet, ingezet op het verbeteren van zijn onlinekanalen.

H&M werd in 1947 opgericht en voert de merken H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories, H&M Home, Arket, en Afound. Naast ruim 4.800 winkels in 70 markten, is de groep ook actief in 47 onlinemarkten.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN