Jolo Fashion Group stapt Chinese kindermodemarkt in door nieuw partnerschap

De Jolo Fashion Group gaat naar China. De kindermode groep is een nieuw distributie partnerschap aangegaan met de Haihan Group uit China, zo meldt de groep in een persbericht. Vanaf aankomende winter zullen de Nederlandse merken van de Jolo Fashion Group ook te vinden zijn op de Chinese kinderkledingmarkt.

Haihan zal door middel van een retailconcept het merkenportfolio van Jolo op de Chinese markt introduceren. “Vanuit de basis richt Jolo zich enkel op bovenstaande elementen en niet op het ontwikkelen van eigen retail. Dit in combinatie met de intentie om nieuwe markten te betreden en het belang van data die patronen in koopgedrag in kaart brengt, heeft ertoe geleid dat Jolo op zoek is naar langdurige partnerschappen hierin,” aldus het persbericht. Haihan zal in het retailconcept gebruik maken van een ‘slim systeem waarmee zij gaan anticiperen op het koopgedrag van de Chinese consument’.

De Jolo Fashion Group is in 1976 opgericht in Made door John Lohle en Jo de Laat. Op het moment heeft het veertien merken in het portfolio en biedt het ook fashion support aan voor andere merken en produceert het private labels.

Beeld: Jolo Fashion Group

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN