Mart Visser sluit deal met Kleding.nl

Couturier Mart Visser heeft een exclusieve samenwerking gesloten met zoekmachine Kleding.nl. Het komende jaar zal de kledingzoekmachine producten uit de confectielijn van Visser promoten.

Eerder werkte Mart Visser samen met V&D voor zijn confectielijn, maar die werd eind vorig jaar stop gezet. Na het faillissement van het warenhuis trok de couturier de stekker uit de samenwerking en startte zelf een nieuwe webwinkel, die op 15 maart live is gegaan.

Bij de samenwerking met Kleding.nl is afgesproken dat de producten uit de webwinkel van Mart Visser worden opgenomen in de zoekmachine van Kleding.nl. Daarnaast krijgt Visser een ondersteunende rol in marketing- en PR activiteiten én een actieve rol de diverse evenementen die Kleding.nl het komende jaar organiseert.

“Met mijn confectielijn heb ik de afgelopen 5 jaar laten zien dat ik mijn signatuur ook in betaalbare kleding terug kan laten komen,” zegt Mart Visser in een reactie. “Kleding.nl bereikt online mijn belangrijkste doelgroep, namelijk vrouwen in de leeftijd van 30 tot 45 jaar. Ik ben dan ook enorm blij met deze samenwerking.”

Kleding.nl bereikt ruim 1 miljoen bezoekers per maand. Via de Kleding.nl app komen daar nog eens 100.000 gebruikers bij.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN