• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Merken Only for Men nu verkocht door wholesalebedrijf Atrium house of brands

Merken Only for Men nu verkocht door wholesalebedrijf Atrium house of brands

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more
Business

De vier eigen merken van Only for Men worden nu ook in de wholesale verkocht. Dit maakt het bedrijf bekend in een persbericht. De merken zijn gebundeld in het nieuwe bedrijf Atrium house of brands.

Only for Men heeft de afgelopen jaren vier merken ontwikkeld voor de eigen winkels. “Na een aantal jaar kwam vanuit een collega retailer de vraag of hij deze merken ook kon verkopen,” aldus het persbericht. “Hieruit ontstond de gedachte deze merken op de markt te brengen. Door jarenlange ervaring met A-merken weet Only for Men waar de behoeftes liggen vanuit de retailer. Om die reden hecht Only for Men veel waarde aan een goede samenwerking tussen wholesalers en retailers, waar partnership voorop staat.” Atrium benadrukt telefonisch tegen FashionUnited dat het losstaat van Only for Men.

Only for Men verkoopt eigen merken in nieuw wholesalebedrijf Atrium house of brands

De vier merken zijn Dutch Dandies, Campbell, Victim en Donkervoort. Dutch Dandies richt zich op de formele man die streeft naar de beste kwaliteit en pasvorm in hoogwaardige, Italiaanse stoffen. Campbell is een klassiek casual merk met een brede maatrange. Victim richt zich juist op de trendy man en heeft een jeanscollectie en een slanke pasvorm. Last but not least: Donkervoort richt zich op het sportswear- en leisuresegment.

De merken zijn te vinden in de nieuwe showroom van Atrium in Geldermalsen. De merken zijn al ingekocht door diverse retailers, aldus het persbericht. Atrium house of brands is van plan om in het nieuwe winterseizoen ook naar de vakbeursen te gaan, maar tot die tijd blijft het merk retailers ontvangen buiten de beurzen.

Only for Men werd in 2002 opgericht door Piet Feenstra. De mannenmodezaak breidt sindsdien gestaag uit met ongeveer een vestiging per jaar. De zaak verkoopt mannenmode in het midden tot hoogsegment maar is ook bij velen bekend door de ludieke acties die het organiseert voor de klanten. Only for Men heeft inmiddels 16 vestigingen.

Beeld: Atrium house of brands

atrium house of brands
Campbell
donkervoort
Dutch Dandies
Only for Men
victim