Nieuwe naam en nieuw logo voor Rosada Fashion Outlet

De overname van Rosada Fashion Outlet door McArthurGlen, Europees marktleider van designer outlets, is voltooid met een re-branding. Het shoppingcentrum heeft een nieuwe naam: McArthurGlen Designer Outlet Rosada. Het centrum heeft naast een nieuwe naam ook een nieuw logo.

Henrik Madsen, managing director Northern Europe bij McArthurGlen, zegt: “Wij kijken uit naar de samenwerking met het centre team in deze rebranding fase. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met onze expertise, onze brandpartners en onze internationale kennis in het beheren en managen van Designer Outlet Centres zullen bijdragen aan de verdere groei van de al zeer succesvolle Designer Outlet Rosada.

“Een nieuwe naam, een nieuw logo en een nieuwe website, dat zijn spannende implementaties,” vult centre manager François Peeters aan in het persbericht.

McArthurGlen Designer Outlet Rosada biedt een mix van ruim 100 attractieve merken als Nike, Guess, Adidas, Van Gils, Vingino, Levi’s, Calvin Klein, Desigual en Suitsupply met hele jaar door kortingen tot 70 procent. Designer Outlet Rosada beslaat een oppervlakte van 23.000 vierkante meter, en is gevestigd in Roosendaal.

Rosada Fashion Outlet boekte in 2016 een omzetstijging van maar liefst 40 procent. Dat was de grootste omzetstijging sinds de opening van het outletcentrum. Het aantal bezoekers nam met 15 procent toe. Daarnaast wist Rosada ook het aantal huurders uit te breiden. In januari van dit jaar nam McArthurGlen Group Rosada Fashion Outlet over van de vorige eigenaar Resolution Property. Het overnamebedrag werd niet bekendgemaakt.

Beeld: McArthurGlen Designer Outlet Rosada

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN