• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Rag & Bone breidt uit met eyewear in samenwerking met Marcolin

Rag & Bone breidt uit met eyewear in samenwerking met Marcolin

Door Susan Zijp

bezig met laden...

Scroll down to read more
Business
Een winkel van Rag & Bone in Amsterdam. Credits: Rag & Bone

Het New Yorkse modemerk Rag & Bone gaat een exclusieve licentieovereenkomst van vier jaar aan met brillenproducent Marcolin voor een brillenlijn. Dit maken Guess en WHP Global, de moederbedrijven van het merk, bekend in een persbericht.

De Rag & Bone eyewear-lijn vangt volgens het persbericht de energie van het stadsleven met opvallende designs voor trendsetters en moderne, draagbare brillen voor dagelijks gebruik.

Rag & Bone blijft onder leiding van Guess en WHP Global groeien. Eerder kondigde het merk al een uitbreiding aan met horloges,waarvoor een licentieovereenkomst van vijf jaar is gesloten met Sequel.

Fabrizio Curci, CEO van Marcolin, zegt: “We zijn verheugd samen te werken met Rag & Bone, een merk dat een eigentijdse en authentieke New Yorkse esthetiek vertegenwoordigt.” Paul Marciano, mede-oprichter van Guess, vult aan: “Onze langdurige samenwerking met Marcolin heeft al mooie resultaten opgeleverd. We zijn blij deze nu uit te breiden naar Rag & Bone en zo het lifestyle-aspect van het merk verder te versterken.”

De nieuwe eyewear-collectie is binnenkort verkrijgbaar in Rag & Bone-winkels, op de officiële website van het merk en bij geselecteerde opticiens en retailers. De datum van de lancering is nog niet bekend.

Guess Inc.
Marcolin
Rag&Bone