• Home
  • Nieuws
  • Business
  • We Fashion ziet dagomzet verdrievoudigen door GTST-collectie

We Fashion ziet dagomzet verdrievoudigen door GTST-collectie

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

De samenwerking met soapserie GTST zorgt voor een record voor We Fashion. Op woensdagavond werd in de serie de ‘We x Nina party collectie’ gepresenteerd, door soappersonage Nina Sanders. Direct na de uitzending ging de pre-sale van start in de webwinkel van We Fashion. Binnen enkele minuten na de uitzending stegen de bezoekersaantallen explosief.

“We Fashion behaalde zeker drie keer zoveel omzet dan op een normale woensdagavond. Zeker 75 procent van de dagomzet werd na 20 uur behaald,” licht PR manager Liselotte Johansen toe aan FashionUnited.

Na de uitzending konden onze ‘We is Me’ members als eerste de We x Nina collectie shoppen op de website van We Fashion. “Om 20:30 uur was het direct al drukker dan ooit te voren op de website. De systemen hadden zelfs even moeite met de grote hoeveelheid bezoekers en bestellingen. Met deze super start zijn de verwachtingen die wij vooraf voor de pre-sale hadden ruimschoots overtroffen,” zegt Bram Bruijns, head of e-commerce We Fashion. De uitzending waarin de collectie werd gepresenteerd werd door 1,4 miljoen mensen bekeken.

De zwart kanten top is verreweg het populairste, laat We Fashion weten, gevolgd door de satijnen blouse en goudkleurige fluwelen jurk. De collectie is inmiddels ook verkrijgbaar in alle winkels van We Fashion.

We Fashion werkt al enige tijd samen met Endemol Shine Nederland en RTL. Medio oktober startte GTST met een speciale verhaallijn rond personage Nina Sanders, die in opdracht van We Fashion een eigen collectie ontwerpt. De collectie werd in het verhaal ontworpen en is nu daadwerkelijk te koop bij We Fashion.

Beeld: We Fashion

WE Fashion