Chris Quinn wordt CEO van Shoes For Crews
bezig met laden...
Leverancier van slipvaste veiligheidsschoenenShoes For Crews heeft aangekondigd dat Chris Quinn vanaf 1 januari 2025 de rol van Chief Executive Officer op zich zal nemen.
Quinn is een ervaren leidinggevende met ervaring in de retail-, e-commerce-, schoenen- en kledingindustrie, zo is te lezen in het persbericht. Hij is sinds augustus 2024 al directeur bij Shoes For Crews.
"Met onze getalenteerde nieuwe raad van bestuur zullen we in het nieuwe jaar blijven innoveren op het gebied van slipvast en veilig schoeisel. In de eerste 40 jaar van het bedrijf hebben we ons doelgerichte ontwerp en onze gepatenteerde technologie echt verfijnd en ik kijk ernaar uit om de industrie te blijven leiden met baanbrekende oplossingen voor een breed scala aan toepassingen, van de keuken tot in het veld," aldus Chris Quinn.
Het bedrijf voegt eraan toe dat Donald Watros met pensioen gaat als CEO per 31 december 2024 als onderdeel van de leiderschapstransitie, maar als senior adviseur bij het bedrijf betrokken zal blijven. "Van een lange lijst technologische innovaties tot een complete herstructurering van het bedrijf, we hebben een groot aantal successen geboekt. Ik kijk ernaar uit om het stokje over te dragen aan mijn vertrouwde opvolger, Chris, die ongetwijfeld nog meer overwinningen aan onze groeiende lijst zal toevoegen," voegde Watros eraan toe.
Voordat hij bij Shoes For Crews kwam, was Quinn CEO van iDesign, een wereldwijd bedrijf in huishoudelijke artikelen dat innovatie en organisatie in huis brengt. Daarvoor was hij president en CEO van Step2 Company, een fabrikant van speelgoed en buitenartikelen die werd verkocht aan Aterian Investment Partners. Quinn was ook Executive Vice President of Sales & Retail bij New Balance, waar hij werd gepromoveerd tot P&L Leader voor Noord-Amerika. Eerder in zijn carrière bekleedde hij leidinggevende functies bij Procter & Gamble en de Clorox Company.
Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited.com. Dit artikel is vertaald met behulp van een AI-tool genaamd Gemini 1.5 .
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.