• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Lululemon kondigt het vertrek aan van Chief Product Officer

Lululemon kondigt het vertrek aan van Chief Product Officer

Door Prachi Singh

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mensen

Credits: FashionUnited

Sun Choe, Chief Product Officer van Lululemon Athletica, verlaat het bedrijf. Dit kondigt het bedrijf aan in een persbericht. Het bedrijf is niet van plan de functie te vervangen door een nieuwe benoeming.

Het bedrijf laat weten een “meer geïntegreerde organisatiestructuur” na te streven. De organisatorische veranderingen zijn strategisch. Ze zijn bedoeld om de groeiplannen van het bedrijf op de korte en lange termijn te ondersteunen, de productinnovatie te versnellen en zijn go-to-market-strategieën verder mogelijk te maken, aldus het persbericht.

“We zijn dankbaar voor de vele bijdragen van Sun aan het bedrijf in de afgelopen zeven jaar, en ze laat ons achter als een sterkere, productgestuurde organisatie met dynamische leiders die klaar staan ​​om ons vooruit te helpen”, aldus Calvin McDonald, CEO van het bedrijf.

Lululemon laat weten dat Jonathan Cheung, mondiaal creatief directeur, toezicht blijft houden op ontwerp, innovatie en productontwikkeling. Cheung heeft meer dan dertig jaar ervaring in senior creatieve leiderschapsrollen bij wereldwijde merken, waaronder Levi’s en Giorgio Armani.

Nikki Neuburger wordt Chief Brand & Product Activation Officer en houdt toezicht op de productie van schoenen- en productieactiviteiten, naast haar huidige verantwoordelijkheden bij het leiden van het merk. Elizabeth Binder, Chief Merchandising Officer, zal rapporteren aan Chief Brand Officer Nikki Neuburger.

Lululemon zal op woensdag 5 juni 2024 haar financiële resultaten en winst over het eerste kwartaal van 2024 rapporteren.

Lululemon