Diane von Furstenberg heeft Sandra Campos benoemd als nieuwe CEO. Dat heeft het Amerikaanse modelabel bevestigd tegenover WWD. Campos vervult haar nieuwe rol per direct en vervangt hiermee Paolo Riva, die zijn post in november 2016 verliet.

“Toen ik Sandra ontmoette, was ik onmiddellijk onder de indruk van haar kennis over en passie voor het bedrijf, haar expertise rondom e-commerce en haar begrip van waar DVF voor staat. Ik ben blij dat ze heeft besloten dit bedrijf te leiden in deze ontwrichtende en spannende tijd in de industrie,” aldus oprichter Diane von Furstenberg.

Campos werkte meest recent als medevoorzitter van vrouwenkleding bij de Global Brands Group, waar ze toezicht hield op merken als Juicy Couture, Bebe en Herve Leger. Bij de Global Brands Group werkte Campos tevens samen met Nathan Jenden, die kort geleden na acht jaar terugkeerde bij Diane von Furstenberg als chief creative officer. “Ik ben ervan overtuigd dat ze een visie heeft die past bij de toekomst van DVF,” reageert Jenden op Campos’ aanstelling.

Diane von Furstenberg heeft momenteel last van marktuitdagingen en bevestigde eind vorig jaar op zoek te zijn naar een nieuwe investeerder, mede vanwege het gebrek aan een CEO sinds het opstappen van Riva. Met behulp van de investeerder hoopt het label uit te kunnen breiden.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN