Nieuwe CFO voor Global Fashion Group
bezig met laden...
Global Fashion Group (GFG), moederbedrijf van e-commercesites als Zalora en The Iconic, heeft een andere CFO aangesteld. Matthew Price treedt later deze maand in zijn nieuwe functie, meldt GFG in een persbericht.
Hij neemt daarmee de rol van Nils Chrestin over, die sinds 2015 CFO van GFG was. Price, die eerder financiële functies vervulde bij bedrijven als Costa Coffee en Moneysupermarket, zal de financiën gaan overzien vanuit Londen. Daarnaast zal hij samenwerken met de CFO’s van alle andere markten, zo luidt het persbericht.
“Ik ben verheugd om Matthew bij GFG te verwelkomen. Zijn brede commerciële en internationale ervaring maken hem de ideale kandidaat,” aldus Christoph Barchewitz, co-CEO van de onderneming, in het bericht. “Met zijn instelling om positieve verandering teweeg te brengen in de retail- en digitale branches, is hij een welkome aanvulling op het team en ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken.”