Noor de Bruijn vertrekt bij MS Mode
bezig met laden...
Noor de Bruijn gaat eind deze maand weg als directeur Marketing en E-commerce bij MS Mode. Dat bevestigt een woordvoerder van de modeketen aan Retailnews.
De Bruijn ging in oktober 2013 aan de slag als directeur Marketing en E-commerce bij de damesmodeketen. In het jaar daarvoor kwam ze in dienst bij moederconcern Cool Investments, waar behalve MS Mode ook modeketens America Today, Coolcat en lingeriemerk Sapph onder vallen. Daar was ze een jaar lang verantwoordelijk voor de online activiteiten van de zusterformules. Eerder was De Bruijn manager bij Vente-Exclusive en directrice bij Nike.
De Bruijn laat aan Twinkle weten bezig te zijn met het opzetten van een eigen online modeconcept. “Ik ben trots wat we bij MS Mode met elkaar bereikt hebben, maar tegelijkertijd ben ik toe aan een nieuwe uitdaging,” laat ze weten. Het nieuwe modeconcept is de reden voor haar vertrek. Wie haar gaat opvolgen, is nog niet bekend.
Onder leiding van De Bruijn werden dit jaar onder andere internetzuilen met betaalsystemen en tablets in de winkels van MS geplaatst. Ook kondigde ze onlangs nog aan in zee te gaan met Amazon en La Redoute. MS Mode heeft vierhonderd winkels verspreid over Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Spanje.