• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • S.Oliver Group: Marketingdirecteur Mokhtar Benbouazza vertrekt

S.Oliver Group: Marketingdirecteur Mokhtar Benbouazza vertrekt

Door Jan Schroder

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mensen
Chief Marketing Officer Mokhtar Benbouazza verlaat de S.Oliver Group Afbeelding: S.Oliver Group

De S.Oliver Group herstructureert haar marketingafdeling. Het bedrijf, gevestigd in Rottendorf, heeft woensdag aangekondigd dat Chief Marketing Officer (CMO) Mokhtar Benbouazza medio dit jaar het bedrijf zal verlaten.

Eigenaar Bernd Freier loofde Benbouazza voor zijn werk sinds hij in 2023 begon. “Mokhtar werd aangenomen om de marketingafdeling opnieuw vorm te geven, nieuwe processen te implementeren en de merken te versterken,” aldus Freier. “Dit hoofdstuk is nu succesvol afgesloten. Hij laat een sterk en dynamisch marketingteam achter.”

De CMO-positie wordt niet opnieuw ingevuld

Na het vertrek van Benbouazza wordt de CMO-positie niet opnieuw ingevuld. De marketingafdeling komt voortaan onder leiding van Carsten Schmitz, die al verantwoordelijk is voor de retail-, e-commerce- en IT-afdelingen. Deze strategische beslissing maakt een betere integratie van marketing met andere bedrijfsafdelingen mogelijk, met meer focus op de omnichannel-doelstellingen van de S.Oliver Group.

Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited.de. Dit artikel is vertaald door Susan Zijp met behulp van een AI-tool.

FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.

S.Oliver