Shaeren McKenzie nieuwe Chief Brand Officer McArthurGlen Group
bezig met laden...
De McArthurGlen Group heeft Shaeren McKenzie benoemd tot Chief Brand Officer van het bedrijf. Dat heeft het bedrijf, bekend van zijn outlets in diverse landen in Europa, bekendgemaakt in een persbericht.
McKenzie is al sinds 2009 werkzaam bij de McArthurGlen Group. Zij begon haar carrière binnen het bedrijf als directeur Marketing, en bekleedt deze functie tot op heden. In haar nieuwe rol zal McKenzie zich gaan focussen op de ontwikkeling van de merkpositionering van de groep, waarbij ze veel zal samenwerken met de diverse merken die in de outlets van de groep zijn vertegenwoordigd.
Zelf zegt de nieuwe Chief Brand Officer het volgende over haar nieuwe functie: “Door de vele groeimogelijkheden voor ons en onze partners biedt deze functie heel veel kansen. De formule van McArthurGlen slaat geweldig aan bij zowel onze merkpartners als onze doelgroepen. Dit kunnen we weer gebruiken om uit te breiden naar meer gevestigde markten, zoals het Verenigd Koninkrijk en Italië, maar ook naar nieuwe regio’s.”
Julia Calabrese, CEO van het bedrijf, licht toe dat deze nieuwe functie in het leven is geroepen om in te spelen op de ontwikkelingen in de markt. Ze prijs McKenzie om haar ‘’grote waardering voor onze klanten’’.
De McArthurGlen Group opende zijn eerste designer outlet in 1995 in Groot-Brittannië, en inmiddels omvat het portfolio van de groep 24 outlets in negen landen, waaronder Oostenrijk, België, Nederland en Duitsland. Recentelijk is de bouw van een nieuwe outlet in Spanje gestart, wat voor McArthurGlen een nieuwe markt is.
Beeld: McArthurGlen Group