Volgens ‘een goed geïnformeerde bron uit Londen’ heeft Paul Surridge zijn ontslag aangekondigd of wil hij zijn ontslag als creatief directeur van het merk Roberto Cavalli aankondigen. Dit meldt WWD als eerst.

De nieuwssite verwacht de officiële aankondiging deze week. De ontwerper zou de afgelopen maanden steeds gefrustreerder zijn geraakt door het gebrek aan investeringen in ontwikkeling, renovatie, marketing en communicatie van het merk. Volgens WWD zou Surridge vinden dat, doordat de middelen zo schaars zijn, het ontwerpteam niet wordt ondersteund.

De WWD-bron beweert dat Surridge is benaderd voor een ander project en zich op de volgende stap in zijn carrière wil richten. De Cavalli herfst/wintercollectie 2019-2020 zou de laatste zijn van diens hand.

Dit bericht is niet bevestigd door Roberto Cavalli.

Roberto Cavalli’s moederbedrijf Clessidra is sinds oktober 2018 op zoek naar een minderheidspartner voor het merk. Renzo Rosso, oprichter van Diesel en de groep Only The Brave (OTB), zou interesse hebben getoond. Volgens WWD heeft Philipp Plein nu ook zijn interesse voor het merk uitgesproken.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN