• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Armedangels wil uitbreiden

Armedangels wil uitbreiden

Door Esmerij van Loon

bezig met laden...

Scroll down to read more

Armedangels wil 's werelds grootste eco fashion label worden. Om dat doel te bereiken heeft het Duitse merk de nieuwe functie van chief product officer (CPO) gecreëerd en daar Patrick Götz voor aangenomen. In deze nieuwe rol wordt de milieudeskundige verantwoordelijk voor het gehele productaanbod, productontwikkeling en merchandise management. Het is de bedoeling dat Götz de positie van het merk zowel in het dames- als het herenmodesegment verbetert en uitbreidt.

Patrick Götz was hiervoor algemeen directeur van het creatieve consultancybureau The Fashioneers in Keulen. Daarvoor werkte hij onder meer bij Esprit en Peek & Cloppenburg.

Het succesvolle groene label Armedangels telt zo'n 900 verkooppunten. Het merk is vooral in thuisland Duitsland goed vertegenwoordigd waar het 550 verkooppunten heeft. De overige 350 retailklanten zijn verspreid over landen als Oostenrijk, Nederland, België, Luxemburg en Groot Brittannië.

Armedangels