Artikelen door Esmerij van Loon
'He, he, we mogen weer' - Sunday School eerste post-lockdown beurs in Nederland
7 feb. 2022 - Beurzen
“Heerlijk. We mogen weer.” De opluchting was merkbaar in de wandelgangen van de zesde editie van de Nederlandse vakbeurs voor kindermode ‘Sunday School’ in De
Nieuwe start voor Berlin Fashion Week
14 sep. 2021 - Business
“De modewereld moet veranderen en de verandering begint in Berlijn.” Met die ambitieuze uitspraak gaf Mandie Bienek van lobby organisatie Fashion Council
Volgens Li Edelkoort is groen dé trend van 2021
3 dec. 2019 - Mode
Groen wordt de modekleur van zomer 2021. Dat zei trendsforcaster Lidewij Edelkoort jl. maandag tijdens haar halfjaarlijkse trendpresentatie ‘Green Wave’.
Nike verkoopt surfmerk Hurley aan Bluestar Alliance
30 okt. 2019 - Business
Hurley gaat over in andere handen. Het surfmerk dat in 1979 werd opgericht door Bob Hurley, was oorspronkelijk licentiehouder voor het Australische Billabong
Zalando gaat voor CO2-neutrale bedrijfsvoering
30 okt. 2019 - Business
Berlijn - Zalando heeft toegezegd vanaf vandaag, woensdag 30 oktober, volledig CO2-neutraal te opereren. De belofte geldt zowel voor de eigen bedrijfsvoerin
SneakerCleaners ‘Een ambachtelijk vak, vertaald naar nu’
4 okt. 2019 - Business
SneakerCleaners uit Tilburg bestaat één jaar. Kevin Verhoeven begon de poetsservice voor gympies als hobby en bouwde het uit tot serieuze zaak. De reclameca
Marian Wigger: "Vooruitkijken, iets nieuws bedenken vind ik fantastisch"
1 okt. 2019 - Mode
Het kwam als een verrassing toen Marian Wigger in 2006 ogenschijnlijk vanuit het niets de multibrand webshop en het merk Zenggi.com begon. Het is n
Care of by Puma nieuw casual merk Amazon
1 okt. 2019 - Mode
Puma en Amazon zetten gezamenlijk een nieuw casual label in de markt onder de naam 'Care of'. Het nieuwe merk wordt alleen online via Amazon verkocht in de lo
Verdubbeling online kleding bestellingen door rotweer
1 okt. 2019 - Business
Men neme een koud en regenachtig weekend, tel daar een populaire shopactie bij op en het aantal online bestellingen schiet omhoog. Volgens online prijsvergeli
Gezonde groei voor Zeeman over 2018
1 okt. 2019 - Business
Zeeman heeft in 2018 de jaaromzet met 4 procent zien stijgen naar 609 miljoen euro. De nettowinst steeg naar 13 miljoen euro tegen 12,3 miljoen het jaar ervoo