Het Deense modeconcern Bestseller heeft het tienermerk Outfitters Nation geanalyseerd en besloten de naam te veranderen. Het merk heet vanaf nu Adpt. Ook de doelgroep is veranderd.

"Het merk zal zich niet langer richten op kinderen, maar op adolescenten en jonge volwassenen. Deze aanpassing betekent ook dat we de naam veranderen in Adpt. Op deze manier is er een nieuwe, frisse start voor het merk," zegt brandmanager Thomas Tygesen in een persbericht.

Het merk was afgelopen zondag en maandag al te zien. Bestseller organiseerde een eigen beurs in Amsterdam, aan de Looiersgracht.

De volgende merken presenteerden hun collecties voor de herfst en winter van 2015 en 2016: Vero Moda, Yas, Noisy May, Junarose, Jack & Jones, Only, Jacqueline de Yong, Selected Femme, Selected Homme, Vila, Object, Pieces, Little Pieces, Adpt, Mama Licious, Minimize en Name it. Only & Sons was wel aanwezig op de Modefabriek.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN