Biermerk Dommelsch lanceert ‘pilsjasje’ met gekoeld biervak

In het kader van ‘altijd binnen handbereik’ heeft biermerk Dommelsch nu een jasje gemaakt met gekoeld biervak, het ‘pilsjasje’. “Omdat we Dommelsch in een nieuw jasje hebben gestoken, willen we dat ook met de echte pilsfan doen,” aldus het merk op de speciale website voor de jas.

Wie denkt dat het plezier stopt met het gekoelde biervakje in het spijkerjack, komt voor een verrassing te staan. Het binnenvak van de jas is namelijk gemaakt om je borrelnootjes in mee te nemen en er is zelfs een opener aan de binnenkant van het jack verwerkt. Het spijkerjack is unisex en in drie maten verkrijgbaar voor 30 euro per jas. Met de aankoop van het jasje krijgt de klant zelfs een flesje Dommelsch Pils of Dommelsch 0.0 erbij. Op de website zijn alle maten op dit moment ‘out of stock’.

Het ‘pilsjasje’ is onderdeel van de plannen van Dommelsch om het merk opnieuw in de markt te zetten. Het logo en de labels van de flessen hebben een nieuwe uitstraling gekregen.

Dommelsch is niet het eerste biermerk dat de mode instapt. Bavaria is natuurlijk bekend van de oranje Bavaria-jurkjes. Snackketen Febo verdiend natuurlijk ook een eervolle vermelding met de Febo-collecties die als warme broodjes over de toonbank gingen.