Bodewes Fashion introduceert het nieuwe Deense modelabel Luxury
bezig met laden...
Bodewes Fashion verwelkomt het nieuwe Deense label Luxury. Dit maakt het bedrijf middels een persbericht bekend. Met de introductie van Luxury zegt Bodewes een sportief en tegelijkertijd luxueus label aan hun bestaande portfolio toe te voegen. Gina Singh, woordvoerder van het modebedrijf, verklaart telefonisch tegenover FashionUnited enthousiast te zijn het nieuwe middensegmentlabel op de Nederlandse markt te mogen introduceren.
De eerste collectie van het merk is vanaf vandaag uitgestald in de showroom van Bodewes en bestaat uit zestig stuks, licht Singh telefonisch toe. Daar zitten geen accessoires en schoenen bij, het label concentreert zich op boven- en onderstukken en jurken. Luxury heeft naar eigen zeggen een jonge look en feel maar richt zich niet op een bepaalde doelgroep. “Dat hele idee van leeftijd is misschien wel achterhaald”, verklaart Singh.
De Luxury-collectie voorjaar 2019 is vanaf vandaag in te kopen. Er is geen minimum afname maar de woordvoerder benadrukt dat het label bij elke winkelier wel graag een beeld wil neerzetten. De retailprijzen van de collectie variëren van 79,95 euro voor een broek tot 119,95 euro voor een jurk.
Bodewes voegt met Luxury een sportief en tegelijkertijd luxueus label toe aan het bestaande, zo laat Singh telefonisch weten.
Bodewes Fashion verwelkomt nieuw damesmodemerk Luxury
Bodewes Fashion is sinds 1946 als importeur en agent een bekende speler op de Nederlandse damesmodemarkt. Het portfolio bestaat uit de merken Inwear, Part two, Infront, Stehmann, Nör Denmark, Nü Denmark en Soaked in Luxury. Daar is nu ook het Deense label Luxury aan toegevoegd.
Beeld: Luxury via Bodewes Fashion