Deens damesmodemerk JJXX lanceert eerste collectie met internationale influencers
bezig met laden...
Deens modemerk JJXX, onderdeel van Jack&Jones, lanceert vandaag haar eerste collectie voor jonge vrouwen. Dat doet het merk door nauw samen te werken met meer dan driehonderd internationale influencers, dat maakt het Deense modemerk vandaag bekend in een persbericht.
Eerder dan gepland is daar de eerste collectie van het nieuwe damesmodemerk. De collectie bevat kledingstukken als bodywarmers, rokken, broeken, shirts, sweaters en sjaals. De prijzen liggen variëren tussen de 12 euro en 299 euro. De collectie is vandaag gelanceerd via de website.
JJXX staat volgens het persbericht voor good vibes, zelfverzekerdheid, vriendschap en jonge vrouwen ‘die het leven vieren’. Om het merk internationale bekendheid te geven werkt JJXX samen met driehonderd internationale influencers, waaronder Bruna Rizk en Amaka Hamelijnck uit Nederland. Samen zijn de twee goed voor meer dan 400.000 volgers op Instagram en behoren zij volgens het persbericht tot ‘de meest populaire en inspirerende influencers in Nederland’.
Over JJXX
JJXX is het zustermerk van Jack&Jones. Het is een internationaal merk en het heeft een ‘never out of stock and never out of style’-imago. De naam JJXX heeft verschillende betekenissen: de twee x’en staan voor het jaar 2020 waarin het merk zijn intreden deed, de aanduiding van het vrouwelijke geslacht en vertegenwoordigen het onbekende.