Snackbarketen Febo waagt zich voor het eerst aan kleding. Het bedrijf plaatste begin deze week een video met daarin de Febo Limited Edition Collection op hun Facebook-pagina.

Het gaat volgens Het Parool om een eenmalige collectie. Deze collectie zal over onbekende tijd via een webshop beschikbaar zijn. De badslippers die in de video te zien zijn, zijn echter wel bij Febo-vestigingen te koop. De kleding die onthult werd in de video is voornamelijk wit met rood, met de kenmerkende F van het Febo logo opgenomen als print. Het gaat om een beperkte oplage. Het idee komt uit de koker van het reclamebureau Natwerk, dat al eerder een drijvende automatiek in de Prinsengracht en een tijdelijke vestiging in de P.C. Hooftstraat verzorgde voor de keten.

Op Facebook stromen de reacties binnen onder video. Inmiddels is de post al 1200 keer geliked en staan er 1900 reacties onder de video.

Verdere details over de kledingcollectie, zoals de prijs en de precieze verkoopdatum zijn nog onbekend.

Vorige week maakte McDonalds nog bekend kleding te lanceren ter ere van de eerste McDonalds leveringsservice. Alleen op 26 juli maakten klanten die gebruik maakten van McDelivery kans op een item uit de collectie zolang de voorraad strekte.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN