Hugo Boss stapt in ruiterkledij
bezig met laden...
Hugo Boss breidt zijn assortiment uit met een kledinglijn voor ruiters. De nieuwe lijn draagt de naam Boss Equestrian en lanceert deze herfst/winter, zo maakt Hugo Boss bekend in een persbericht.
De collectie wordt ontworpen, geproduceerd en gedistribueerd door Bold Equestrian Ltd., de officiële wereldwijde licentiepartner van Hugo Boss voor paardensport, en zal wereldwijd verkrijgbaar zijn bij geselecteerde premium partners en via de website van Boss. De eerste collectie bestaat uit een cocktail van lifestyle mode en ‘hippische kleding’ voor mannen en vrouwen in de kleuren zwart, wit en camel, zo staat in het persbericht. De focus van de collectie ligt op functionaliteit, pasvorm en kwaliteit. Daarnaast wordt de collectie aangevuld met paardenaccessoires.
“Met de 24/7 lifestylebenadering van Boss breiden we het productassortiment van het merk verder uit naar iconische lifestylegebieden die passen bij de premium positionering van het merk. De nieuwe Boss Equestrian licentie versterkt ons sportaanbod terwijl het de zichtbaarheid en relevantie van het merk vergroot voor vrouwelijke klanten en mannelijke paardensportfans. Met Bold Equestrian hebben we de juiste partner gevonden om de hippische sector te betreden en het potentieel van Boss in dit spannende segment te ontsluiten”, aldus Daniel Grieder, CEO van Hugo Boss, in het persbericht.
Boss Equestrian is vanaf 15 september verkrijgbaar bij geselecteerde partners en via de webshop.