• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Intimissimi onthult allereerste ‘touch and feel’-billboards

Intimissimi onthult allereerste ‘touch and feel’-billboards

Het Italiaanse lingeriemerk lanceert een interactieve out-of-home campagne in New York en Los Angeles voor zijn bestverkochte kasjmiercollectie.
Door Danielle Wightman-Stone

bezig met laden...

Automatische vertaling

Scroll down to read more
Mode|In Beeld
Intimissimi ‘Feel the Billboard’-campagne Beeld: Intimissimi

Het Italiaanse lingeriemerk Intimissimi lanceert in New York City en Los Angeles de 'Feel the Billboard' out-of-home (OOH) marketingcampagne voor zijn bestverkochte ‘Ultralight with Cashmere’-collectie.

Het Intimissimi-billboard op straatniveau maakt gebruik van zintuiglijke guerrillamarketingtactieken. Het is het allereerste ‘touch and feel’-billboard. Voorbijgangers worden uitgenodigd om de “zachtheid” van het ultralichte kasjmier van de virale en bestverkochte top met boothals te voelen via een vergrote stofstaal.

Intimissimi ‘Feel the Billboard’-campagne Beeld: Intimissimi

In een verklaring laat Intimissimi weten dat de actie bedoeld is om “consumenten te boeien met de verbazingwekkende zachtheid die aanvoelt als een tweede huid”. Het merk gelooft dat klanten na het dragen, of in dit geval aanraken, “verslaafd zullen zijn aan het luxueus zachte materiaal en het zullen zien als een onmisbaar item in hun garderobe”.

Matteo Veronesi, bestuurslid bij Intimissimi, zegt: “Ons ‘Feel the Billboard’-initiatief is ontstaan uit feedback van klanten. Keer op keer horen we dat op het moment dat iemand onze Ultralight with Cashmere-top voelt, diegene direct overtuigd is.

“We wilden die ervaring vertalen naar een OOH-activatie die onze unieke vezels in de schijnwerpers zet. Zo krijgt iedereen de kans om het verschil zelf te voelen en de materialen te ontdekken waar we zo trots op zijn.”

Intimissimi ‘Feel the Billboard’-campagne Beeld: Intimissimi

De billboards zijn te vinden in New York City/Brooklyn (13th and Hudson, N. 13th Street en Wythe Ave, 333 Layette Street) en Los Angeles (Melrose Ave en N Sierra Bonita Ave, 1607 Abbott Kinney Blvd en Palms Blvd).

Intimissimi is opgericht in 1996 als onderdeel van de Oniverse Group en biedt lingerie, ondergoed, knitwear en nachtkleding. Het merk is aanwezig in 53 landen, met 38 onlinewinkels en een netwerk van 1.719 verkooppunten, waarvan 488 in Italië.

Intimissimi ‘Feel the Billboard’-campagne Beeld: Intimissimi

Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.

FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.

Intimissimi
Reclame