JR MARVIS: De short voor kleine misters

The Perfect Shorts Family van MR MARVIS breidt uit


Mannen genieten de warme dagen al stijlvol in de perfecte korte broek van MR MARVIS. Dit voorjaar stort het Amsterdamse merk zich, met de introductie van JR MARVIS, ook op de klein(st)e telg van de familie. Want het vrolijke & vrije zomergevoel is er voor iedereen! JR MARVIS is de nieuwemusthave voor alle avontuurlijke junior misters.

Het moment dat co-founder & designer Aafke Tuin een zoon krijgt, betekent het begin van het ontwikkelingsproces. Onder het mom: jong geleerd is oud gedaan en met de gedachte dat stijl geen (leef)tijd kent, breidt The Perfect Shorts Family van MR MARVIS zich uit met de perfecte korte broek voor de nieuwe generatie: JR MARVIS.

The new kid on the block

De kick-off van JR MARVIS-collectie bestaat uit elf zomerse kleuren - geselecteerd uit The Originals, de eerste collectie van MR MARVIS. Ook deze shorts worden in Portugal met de hand gemaakt. Het stretch katoen maakt het een heerlijke broek voor alle denkbare denkbare momenten - van school tot vakantie. Bovendien zien de shorts er ook nog eens stoer uit. Andere herkenbare eigenschappen zijn de deels elastische broekband en het geborduurde MR MARVIS merkdetail onderaan de broekspijp. De broekspijpen kunnen het eerste jaar worden omgeslagen en het tweede jaar weer terug - de JR MARVIS shorts groeien als het ware mee en behoudt zo de perfecte fit en lengte voor elke leeftijd. Met de slider-sluiting hijst de gelukkige drager zich (op zo vroeg mogelijke leeftijd) helemaal zelfstandig in zijn favoriete short, in favoriete kleur.

Speels en leerzaam

Zoals bij alle MR MARVIS broeken, hebben JR MARVIS shorts een eigen naam geïnspireerd op de kleur van de broek. De quote is bij de juniors vervangen door een cool icoontje. bIjvoorbeeld The Wimbledons: de witte broek heeft een tennisracket als icoon en een pinguïn siert The Antarctics, een lichtblauw-grijs short. Het is natuurlijk al een feest om een broek (cadeau) te krijgen - om het ook nog speels te maken komen alle JR MARVIS-shorts in een doosje met een spel erop: de stoere boysleren de juiste icoontjes bij de kleur te zoeken - zo ontdekken ze zelf de perfecte match!

JR MARVIS - the details:

- 97% katoen en 3% elastaan

- deels elastische broekband

- slider-sluiting die de gelukkige drager eenvoudig, helemaal zelfstandig, opent en sluit

- gestikt tone on tone octagon merkdetail

- 11 originele MR MARVIS kleuren waaronder The Cosmics (heelalblauw) en The Bricks (baksteenrood)

- herkenbaar icoontje afgestemd op de kleur zoals een speedbootje bij The Aquaramas en een sombrero voor The Moijitos

- MR MARVIS’ merkbelofte: de ultieme fit die meegroeit met de kleine misters

JR MARVIS (€ 49,-) is vanaf 6 april 2019 verkrijgbaar via www.mrmarvis.com.

ALWAYS REMEMBER: JR MARVIS IS COOL AND SO ARE YOU!


OVER MR MARVIS

De ondernemers achter het merk MR MARVIS - designer Aafke Tuin (38), David Sipkens (34) en Steven Vrendenbarg (36) - hebben een duidelijke visie: een short moet perfect zitten én er stijlvol uitzien. Ook moeten ze altijd verkrijgbaar zijn in een uitgebreid kleurenpallet. Na een jaar van onderzoek en passessies ontwikkelen ze, handelend vanuit de slow fashion gedachte, in 2016 de perfecte short met de ultieme fit. Ze vonden de beste vakmensen in Porto; de bakermat van premium kledingfabrikanten. Hier worden alle MR MARVIS shorts met de hand gemaakt. Herkenbare kenmerken zoals de juiste lengte en de deels elastische broekband vormen de basis van alle shorts. De verdere detaillering, zoals sluiting en merkdetails, verschilt per stijl - The Originals, The Swims, The Piqués, JR MARVIS - en is afgestemd op de stof en het draagmoment van de broek. Het resultaat:The Perfect Shorts Family, met een short voor ieder zonnig moment. Een collectie die niet ieder seizoen wordt vervangen, maar juist verder uitbreidt. Om de dag helemaal goed te beginnen zijn alle MR MARVIS shorts voorzien van een quote of icoon die geïnspireerd is op de kleur. Zo zijn bijvoorbeeld The Milkshakes vernoemd naar de de licht-roze kleur: One part ice cream, two parts awesome. Shake it. De (kinderen van de) founders van MR MARVIS zijn de doelgroep van hun eigen product en dat zie je terug.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN