Kaarten modeweek Amsterdam opnieuw via Groupon
Door Yasmine Esser
bezig met laden...
Net als een half jaar geleden verkoopt de Mercedes-Benz Fashionweek
Amsterdam weer kaarten voor shows aan consumenten via Groupon, een online
platform met aanbiedingen. En het is ook nog goedkoper dan vorig jaar:
consumenten kunnen aanwezig zijn bij een show van het officiële
catwalkprogramma voor 27,95 per persoon. Bij de editie van afgelopen zomer
was dat 2 euro duurder.
Consumenten kunnen tickets kopen voor tien verschillende shows. Zo kunnen ze in het publiek zitten bij catwalkpresentaties van ontwerpers als Aziz Bekkaoui, Bas Kosters, Spijkers en Spijkers en Claes Iversen.
Op de eerste rij zitten is niet mogelijk, op de tweede rij wel. Dan betaal je wel wat extra: 139 euro voor één plek op rij twee, een goodybag, glas champagne, rondleiding en een diner. Wie goedkoper wil uit zijn en alleen 27,95 euro wil besteden zit op rij acht, negen of tien.
Consumenten kunnen ook terecht op het speciaal voor hen bedoelde programma: Downtown.
AFW
AIFW
Amsterdam Fashion Week
Mercedes Benz FashionWeek Amsterdam