Kijken: De eerste accessoirecollectie van Morobé
bezig met laden...
Belgisch merk Morobé focuste zich eerst altijd op schoenen, maar met de komst van de nieuwe creatief directeur Bernard Tournemenne breidt het universum van het merk uit. Morobé lanceert namelijk een eerste accessoirecollectie bestaand uit handtassen, ceinturen en juwelen.
Het doel van Tournemenne én merkoprichter Virginie Morobé was om een ‘eigenzinnige en herkenbare accessoirecollectie te lanceren’ met Morobé-signatuur het brochelogo. Daarnaast moest elk item zowel elegant als stoer ogen.
“Het parcours richting dit eindresultaat was intens, met maatwerk voor elk detail, maar ik ben ontzettend blij met het resultaat. Ik kan niet wachten om weer aan de slag gaan met nieuwe ideeën voor de volgende collectie,” aldus Virginie Morobé.
Prijzen variëren van 110 euro voor oorbellen tot 1250 euro voor een grote reistas. De accessoirecollectie is beschikbaar via de Morobé-winkels in Knokke en Antwerpen en via de website van het merk.