Kijken: de nieuwe broek van jeanswinkel Tenue de Nîmes
bezig met laden...
De Amsterdamse jeanswinkel Tenue de Nîmes komt voor de tweede maal met een eigen spijkerbroek. Het nieuwe model 'Pablo' is recht gesneden en valt iets ruimer dan de slim fit 'Charles' broek die Tenue de Nîmes eerder op de markt bracht.
De broek is in een gelimiteerde oplage van slechts 140 struks geproduceerd in Italië. Het doek is van denimproducent Rampuya uit Japan. Pablo Memphis II is alleen verkrijgbaar bij de twee winkels Tenue de Nîmes in Amsterdam en online in de eigen shop voor 219,90 euro. De campagnefoto's zijn door de Franse Sophie Ebrard geschoten op de Kaapverdische Eilanden.
Het merk Tenue de Nîmes is ontstaan vanuit de gelijknamige winkel die in 2008 werd opgericht door jeugdvrienden Menno van Meurs en Rene Strolenberg. In 2011 kreeg Tenue de Nîmes de Retailjaarprijs voor ‘Beste Retail Innovatie’.